sol (!)

Jaa, idag har det varit redigt fint väder! Jag har stekt med mig älskade pojkvän (känner att jag inte använder det ordet så ofta som jag kan) vi har badat pool hemma hos mig och som min kära mor skriver i hennes blogg så har vi det nästan vår egen utlandsplaya. SOFTJAO! haha.

Sen var vi en sväng till Tobbes far, vattnablommor åså, mycket roligare sysselsättning än man kan tro. haha.

Sen hem och då la jag mig i poolen på våran badring och lutade huvudet mot poolkanten, jag skojjar inte när jag säger att jag nästan somnade, det var så himla skönt!!! Sen gick solen i moln och jag gick in och fixade i ordning mig. Sen drog jag, mamma och Lovis till stadsparken - där vi inte var helt ensamma - och käkade lite.

Så nu sitter jag här och väntar på att Tobbe ska komma så ska vi glo film, ovanligt va? haha!

Slänger in lite playa del åsgatan bilder!



Puss / H

Kommentarer
Postat av: Beeeaa

näääe hanna, fyyyy vad skönt det ser ut :o <33

2009-07-18 @ 01:31:52
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0