1 juni

Så där ja, inte långt kvar till skolavslutningen!

Idag har jag mått, uselt! Men det bättrade sig låg och vilade i skuggan iprincip heladagen. Sen gjorde jag kompletering för MVG i engelska, det gick as bra! Kändes iallafall bra, haha!

Efter skolan så skulle jag till Norrköping och shoppa med pappsen, men jag inser ungefär halv 3 att min plånka är hemma!!! Helvete är det ända jag tänker då, men jag cyklar hem fort som uttan (det är faktiskt en bra bit hem!) sen cyklar jag till tågstation (vilket är ännu längre) och när jag är framme där är klockan kvart i 3, KVART I 3 gott folk vi har ett nytt världsrekord!!! haha.

Ja att shoppa med pappa var kanoners, allt blev så mycket billigare, haha. Men jag hittade iallafall det jag ville ha! Skolavslutningsklänning, balklänning och ett par sommar tröjor och så ett hippieband. Ohyes.
Bilder kommer när mamma kommer hem med kameran eller n'r min kamera kommer hem ifrån lagningen! haha!

Nu har tjeckierna kommit också, så nu blir det en fullspäckad vecka med konserter och tjockistjeckier! usch. Men men, snart är det över!! och på fredag har vi brännbolls turnering!! Love it!

Men men, långt inlägg, typ.


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0