12 juni

En skolavslutning full med skratt och tårar. Jag kan inte förstå att det aldrig mer kommer vara 9b1? Inga fler konserter med musikklassarna (förutom återträffen i höst) men ändå! Jag menar, musikklass. Jaa visst jag tyckte det sög ibland. alltså att gå musikklass, men ändå TÄNK allt vi gjort tillsammans hörni... Bodaborg i 8an, det kommer vi ihåg! Tjeckien... Vem kan glömma Tjeckien?! Alla konserter, i vått och torrt vi har alltid gjort vårat bästa.

9B1 vad mer kan jag säga, har det NÅGONSIN funnits någon annan klass som är så jävla, underbara?! Nej tror fan inte det, våran sammalhållning måste ju vara bäst, jag skojjar inte. Vi äger, jag kommer sakna ner såå mycket, vi är som en familj, en familj har alltid sina neråt sidor, men ändå så älskar man varandra. Så otroligt mycket!

OOH MY GOD VAD VI ÄGER HÖRRNI!!

Klassfest hos Martin ikväll, kommer säkert gråta då med. Om jag har några tårar kvar! haha.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Madde,

Åh, kommer att sakna 9B1 så jäkla mycket .. !!! <333

Fan, det är verkligen den bästa klass jag gått i, och seriöst! Sammanhållningen vi hade!

Det var tur att du började i våran klass i 8:an! Du är defenitivt en 9B1:are, och ingen 9A1:are. (a) <33

2009-06-14 @ 00:21:53
URL: http://www.madelenesterner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0