14 juni

Det är sommarlov...

Jag kan inte riktigt förstå det, det känner som att vi ska till skolan igen på måndag men nej. Och det är ju skönt! Sen är det ju midsommar på fredag också... haha, helt otroligt den enda frågan jag tänker ställa nu är VART FAAAAAN ÄR SOLEN?!?!

Sommar?!
Knappast, mera anti sommar, utan sol och värme. fasen, ge mig sol så vi kan steka på djulö. Jag har legat inne hela dagen idag läst och kollat på film, jag är helt slut i kroppen och i huvudet, ska gå och ta en alvedon och ringa pappa. Sen klockan 6 ska jag och Hanna vara i baggetorp och öva inför midsommar. Jaja, det blir ju kul. Not. Såå segt, det här jobbet blev inte ens nästan som jag tänkt mig men ändå. Jag får ju pengar, och det är ju bra!

Jag önskar bara att jag hade kunnat träffa Tobbe idag, det är helt sjukt jag har vart med honom nästan hela fredagen och hela lördagen men nu så saknar jag honom sjukt mycket ändå. Undrar om det beror på att jag älskar honom så mycket? Det tror jag.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: cissie

Men det är halva nöjet liksom, att längta också! Fast det fattar man aldrig förrän efteråt...

2009-06-14 @ 16:55:48
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0