16 juni

Hejhej, blev inget skrivet igår för jag var först hos Tobias sen så åkte jag hem till Elin i floda och då ville jag ju inte sitta vid någon dator! hihi. Jag älskar den människan vi har alltid så mycket att prata om!

Imorse skjutsade hon in mig till stan på moppen och så träffade jag Tobias för vi skulle leta present till Emma-Pemma, hihi. Vi hittade en super bra present och så gick vi hem till Tobbe.
 
Sen åkte jag hem och åt och nu är jag tillbaka här igen, ska sova här inatt. Mys! Imorgon blir det att vara med Jessica, länge sen! Allt för länge sen!

Jag ska även hålla tummarna för Evelina som ska göra intagningsprov för en musikalskola i Lund (!) hon kommer såå äga sönder alla, jag kommer förmodligen att bombadera henne med sms och fråga hur det går! haha.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohja vi har alltid lika trevligt! :) jag älskar dig med! <3

2009-06-17 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0