17 juni

Idag har det vetit otroligt fint väder, det var det igår med men det glömde jag att nämna när jag skrev igår, hehe.

Jag och min älskling sov inte mycket inatt, vi låg och pratade i typ fyra timmar. haha. Men men, det var mysigt. Sen vaknade vi runt tio och åt frukost och satte oss ute en stund. Sen runt två åkte Tobias och tränade och jag åkte till staden för att träffa Jessica!

Jessica och jag började med en sväng till JC för att upphandla mitt presentkort- köpte ett par shorts. Sen begav vi oss till kvarnen och köpte glass och gick sedan till stadsparken - fin park det där alltså - och satte oss och åt och pratade. Sen gick vi runt och kollade skor och sen begav vi oss hem till mig.

Vi satt mest ute och pratade om massa saker och det var en mycket mysig dag. Har saknat att vara med Jessica jätte mycket och idag var bara en bekräftelse på hur mycket.

Sen - typ nyss - har jag varit ute och gått med Tobias, vi var väldigt trötta så vi gick inte så långt men mysigt var det - som alltid.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0