18 juni

Idag har det regnat. Fint med några dagars sommar iallafall...

Jag var och köåte nya skor idag med, japp! Glad jag blev då, älskar skor. Sen åkte jag hem till Tobias -tror att mina mor tycker att jag bor hos honom- och kollade på film, sen blev vi inbjudna till Murtäään på filmkväll. Där var även, Evelina, Jessica, Linnéa, Becca, Oscar och Christian.

Vi kollade nog på världens sämsta skräckfilm, jag lovar. Eller okej, den var lite rolig. Ibland. Skrattretande med andra ord. Sen kollade vi på bröllopsduellen eller okej vi kollade på den först, men jag orkar inte ändra det jag skrivit nu. hoho. Det var väl hyfsad, trodde den skulle vara roligare. Mera action i bitchandet liksom men neej. haha!

Imorgon blir det att stå och se glad ut och berätta hur folk ska dansa! tjuhuuu! Sen blir det mys med bästa på kvällen, det är ju midsommar! KUL!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

Åhhh, tack Hanna! :D, du är så gullig!! :) Puss på dig!!! älskar dig med! <3

2009-06-19 @ 15:52:05
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0