2 juni

Idag mår jag inte bättre precis, USCH! Jag gick till skolan iallafall för jag kände att jag måste ju prova att gå iallafall. Så när jag kom till skolan chockades jag av synen av alla tjeckier som sprang omkring (okej , där överdrev jag dom satt faktiskt mest stilla och glodde, meeen iallafall haha!) sen så hade vi lite (som jag kallar det) skryt om våra ensemblegrupper, haha, tjeckierna suger nemligen på typ gitarr och andra intrument som man brukar ha i rockband. Dom spelar mest klassiskt.

Ja då skulle våran ensemblegrupp spela crach, det gick bra förutom att jag för någon millisekund blev helt tyst för att tänka ut texten, haha! Det lät lite dumt, men ändå.

Sen hade vi rast i typ 2,5 timmar. Då stod jag, mårten och evelina i regnet och kollade när 9b2 spelade softball. Ja har man inget bättre för sig så har man inte. haha!

Efter det åkte vi till Vingåker för att ha konsert i kyrkan. Ja jag orkade inte vara kvar till själva konserten för jag mådde ännu sämre vid det laget, så för inte så jätte länge sedan kom mamma och hämade mig och nu sitter jag här, drack några klunkar vatten men då mådde jag mer illa så jag låter nog vattenglaset stå kvar här på skrivbordet!

Får se om jag åker till skolan imorn, kanske. Kanske inte...


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0