21 juni

Grattis Emma-Pemma på födelsedagen!!

Måste säga att det var grymt roligt igår! Tobias, jag och Nicklas åkte ifrån mig runt 4, sen så när vi kom till Emma så väntade vi på lite mer folk sen började vi med lekarna.

Första leken
; Ta så många klänypor i handen som möjligt. Jag tävlade mot Didrik, och eeh, jag fick 9, han fick 19. hahaha!

Andra leken
; Den här klassikern, pennan i flaskan leken. Vi fick ta skärp runt midjan, varje lag hade varsittskärp sen så hade vi fem minuter på oss att en efter en få ner pennan i flaskan. ROLIGT. Killarna vann även denna lek, haha!

Tredje leken
; Emma tappade upp vatten i diskhon och sen ploppade hon ner ca 16 vindruvor som sedan en ur varje lag skulle plocka upp. Denna lek vann tjejerna! GO JOSEFIN!!

Fjärde leken
; Nu var det så att man skulle ta ett presentsnöre dra det igenom sina kläder, igenom tröjan ner i kjolen/byxorna och ut sen upp och ut under kjolen/byxorna och tröjan på nästa lagkamrat och ner i nästa osv. tills man var igenom kläderna på alla i laget. Jaa, den här vann tjejerna. Föra att vi är bäst! Vi var fyra och killarna var tre, men de hade liite svårare kläder på sig kanske. haha!

Femte leken
; Nu är det så att i Emmas lägenhet finns det en trappa och alla i laget skulle nu stå på varsitt trappsteg längst ner i trappen, sen skulle den som stod först ta en gurka... stoppa den mellan benen och sen så skulle man-utan att använda händerna- stoppa gurkan i den som stod på trappsteget över osv. Tills man var ända uppe. och jaa, vi tjejer var väl inte så bra på den leken. hahaha! Vi fick över tre minuter medan killarna knappt fick över en. haha! Men roligt vare!!

Sjätte leken
; Nu var det antingen eller frågor om Emma, typ Tomat eller gurka så skulle man ringa in det man trodde/visste var rätt. Här vann tjejerna också, wohoo!

Sjunde leken
; Emma dukade upp två tallrikar med ... TOLV STORA chokladbollar!!! Båda lagen skulle äta upp alla sina chokladbollar. En i taget, asså en person i taget. De lag som åt upp sina tolv chokladbollar först vann.

Ja den här sjukampen slutade med att killarna vann... ujuj.

Vet inte riktigt om lekarna är i rätt ordning nu, men men. Vi fick iallafall väldigt god mat också! Kyckling och potatisgratäng. MUMS! Sen så hade vi fiskedamm. haha! Men det var en myycket rolig kväll!

Vid typ tolv så åkte jag, Tobias, Anki och Nicklas hem. Tobias och Anki skulle hem till Tobias och Nicklas hade sin cykel hos mig. Men när Nicklas och jag kom hem till mig så bestämde vi oss för att gå in och spela tvspel ist. haah! Så vi satt hemma hos mig och nördade rayman wohoo, fan vad det spelet äger! haha! Sen kollade vi på wall-e... helt meningslös film måste jag säga. De enda replikerna i filmen är ju just. "wall-eeee" "evaaaa" "plantaaaa..." HELT meningslös!!
Jag och Nicklas skrattade iofs åt hela filmen, men det var ju inte tack vare filmen direkt.

Idag ska jag bara ta det lugnt, lägga mig tidigt kanske? Inte sovit så mycket den här helgen, haha!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0