24 juni

Strålande väder idag med, det gillar vi! hoho. Låg ute på baksidan och solade, lagade mat, åt, åkte hem till mamma och fortsatte sola på altanen istället. Sen kom Tobbe och då gick vi ut och gick, eller ja det blev mer en tripp till icanära för att inhandla varsin glass.

Sen gick vi vidare och jag bestämde mig för att gå till farmor, och när vi kom dit kom ju inte Tobbe därifrån. HAHA! Sen blev vi itvingade lite jordgubbar för farmor sa att "ingen får lämna mitt hus utan att ha ätit något"! haha hon är så söt så.

Kvällen spenderades hemma hos Jesper med han, Elin och Tobbe. Vi var först ute och sedan blev vi lite glass sugna så dagens andra tripp till icanära var igång, denna gången tog vi mopparna-eftersom både Elin och Jesper kör moppe. Sen blev det fotboll för hela slanten. Sverige-Serbien och Sveriga vann! 3-1 blev det visst! jappjapp. Hörde också att två svenska spelare blev avstängda från nästa match, illa de där asså! Sen var det nog två serber som fick rött kort med, och massa gula kort blev det....och så var det något mer om något annat... Helt ärligt, jag är sååååå ointresserad av fotboll man kan bli!

Imorgon - om det är fint väder - blir det sola och bara med min älskling!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0