25 juni

Jahapp, vaknade hyfsat tidigt idag också, vilket är bra. Eftersom jag måste packa, för jag åker ju till Borås imorgon med mamma, Love och Bruno. Vi ska bo hemma hos min morbror Daniel och sen så ska vi på bröllop på lördagen. I Göteborg.

Efter Göteborg åker vi vidare till Ramsvik och bor i stuga där i en vecka. På måndagen ska vi också ta en tripp till Uddevalla för att hämta Linnéa som åkt tåg dit ifrån stan! Det ska bli roligt att få lite annat sällskap än familjen.

Så tillbaka till idag, jag tog en sväng förbi pappa och lånade en reseväska och min systers bärbara DVD. Då kommer resan inte bli lika långtråkig! hoho!

Hoppas att Tobbe kommer hit snart också, för honom kommer jag ju inte träffa förns jag kommer hem! Fy fan, kommer sakna honom så himla mycket... Det kommer nog inte gå, men jag ska försöka bita ihop! Ska sova hos honom inatt också, så vi får spendera så mycket tid som möjligt tillsammans innan jag åker!! aee, jag kommer sakna honom sååååååå mycket!!

Men nu ska jag packa,.


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0