3 juni

Ja men jag känner verkligen att hela den här veckan varit nödvändig, not!

Idag började vi halv 9 med att gå rundvandring med tjeckierna, men jag, Becca, Christian och Evelina vek av vid McDonalds och köpte glass sen så gick vi till bibblan och kollade på Tjeckisk utställning. Efter det så var det två timmar kvar tills klockan var halv ett och vi skulle tillbaka till aulan så vi gick till matsalen.

Jag hoppar lite, vid halv ett så repade vi till typ två. Då åkte jag hem till Tobias my love och mös, myste, mös myste.... spela roland mysigt vare iallafall! jappjapp, och roligt. Jag fattar inte, men vi har alltid så himlans roligt när vi är, skrattar tills vi gråter nästan. haha!

"Men kan du inte låna Hugos Batman dräckt? Som han hade på klassfotot?"
"Du menar stålmannen va?"
"Vad sa jag då?"
"Du sa Batman..."
"Ja men jag menade ju spiderman!"

hahahahahahaha, fy uttan vad vi garvade ! Min Tobbe är roligast i världen, skojjar inte och sötast.

Sen vid 5 så gick jag och åt med Christian, Martin och Jessica. Gottigott, sen gick vi till skolan och bytte om för att sedan ha konsert.
Konserten var låååång och vaaaarm och det var så otroligt tråååångt att stå i kören! Men jag överlevde!!

Imorn så ska vi vara i aulan istället för att ha våran efterlängtade djulö-dag, eftersom att det ska regna. *tååårar!*

Men nej nu ska jag gå och lägga mig GODNATT!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0