5 juni

Brännbollsturnering idag, inte meningslöst alls! Fy uttans vad roligt det var!! haha!
Vi var utklädda till musiknördar, jag och olivia sprang runt och spelade näsflöjt, blockflöjt, munspel, ukulele och en konstig sak jag hade med mig haha!
Ja vi vann två av 6 matcher, jaja, vi hade kul iallafall (säger jag, resten av klassen är dåliga förlorare!!)

Jag säger också grattis till B2 som vann alltihopa! hihi.

Jag måste då säga att alla var sjukt snygga, B2 var också nördar, fast utan instrument. Jag sprang runt med en engångskamera som jag ska lämna in snartast möjligt och få bilderna på en skiva sen kommer dom upp här! hoho.

Jag kan också passa på att berätta om min stora tabbe igår.. he he.

Vi städade skåpen och lämnade ifrån oss nycklarna (ett STORT tecken på att vi snart ska skiljas, snyft) och när jag gjort det gick jag upp till B2 och vaar social med Nicklas. Ja sen gickju tiden och när det gått typ en timme så inser jag att, fan, jag har lämnat ifrån mig nyckeln,.. men mina saker är kvar i skåpet!! Det blev bara till att gå till STORA nyckelknippan och leda reda på min nyckel och ta ut grejerna... Jag fattar inte hur jag lyckas ibland. haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0