8 juni

Tjohoo, idag har vi knappt gjort något i skolan. Hade sovmorgon till havl 10. Men klockan 8 så ringer Linnéa och väcker mig och säger att Gunilla (våran mentor) säger att vi måste komma för vi har mentorstid (!!) Så jag skyndar mig till skolan och så är jag där kvart över 8.
Men så fort jag kommer innanför dörren så säger Gunilla att vi inte behöver ha någon mentorstid längre!!! Jag lovar, jag var nära på att skrika väldigt fula ord i ansiktet på henne. Mitt morgon humör är inte det bästa särskillt inte när man är inställd på sovmorggon! Men iallafall, jag var ju där så ingen idé att åka hem liksom...

Sen hade vi lite förarbete om en film som vi sedan såg sen lunch och efterarbete och nu sitter jag här. Jappjapp.

Hoppas jag hinner träffa Tobbe en stund idag när han kommer hem ifrån Stockholm. Alla nior på söder ska åka till Stockholm och vi är då indelade i gruypper med olika inriktning. Jag valde kultur och ska åka imorn klockan (!) 06.30 (!). Tobbe valde idrott (Är jag förvånad, nej. haha) Sen kunde man välja, media, historia och natur också. Historia och Idrott är i Stockholm idag och vi andra åker imorgon.

Trevligt, trevligt.

Ska se om vi får tid över till shopping, då ska jag leta efter en underkjol till min superkorta skolavslutningsklänning. haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0