9 juni

Stockholm idag, ja jag säger bara såhär vi kom inte iväg det tid vi skulle iallafall och bussresan dit var, förjävlig rent utsagt!! Lååååång, väääldigt låång!! Usch, tur att jag hade Emma att sociala mig med. Fast alla var redigt trötta och inte så vidare värst sociala haha.

Stockholm var bra, strindbergsmuséet var intressant och riksdagen var helt värdelös och dramaten var också rolig eller ja jo det var lite intressant det med.

Jag orkar helt ärligt inte skriva mer nu! Too tired!!

Imorgon är det bal och fy uttans vad kul det ska bli!! Var och kikade på tallås bal och dom var så fina att jag höll på att smälla av! hohohoo. Så nu längtar jag JÄTTE MYCKET!

5 månader idag med Tobias min älskling! <3

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0