fotbollskväll

Min myskväll med tjejorna blev till fotbollskväll, men det var mysigt det också ju! hihi!
Vi kollade på fotboll och åt mat i omvändordning... haha!

Sen senare på kvällen kom grabbsen, mina älskade pojkar som alltid förgyller min dag! hoho.

Det blev en mycket lyckad kväll, även fast jag fastnade i ett skåp... Ja jag fastnade i ett skåp... Jag skulle ta ut ågra spel från ett skåp vi har i ett var våra rum men det ända problemet är att ma bara kan öppna skåpet lite för sen är det massa saker ivägen, som inte går att flytta på uten en väääääldigt stark människa. Så vi öppnade så mycket som gick sen kröp jag in och så satt jag där, och kom inte loss!! Men Tobbe drog ut mig så det gick bra tillslut! hahahahaha!


Pussva / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0