Hejdå

Tjo just nu sitter jag här - hemma hos Tobias - och kollar på fotboll (!) Fast idag är det faktiskt redigt kul!! Kan det bero på att båda lagen är utlänska och heter Chabalala, Robbinho"od" och kaka? hahahahahahha HELT RÄTT! Jag sitter ju och asgarvar varje gång de säger ett roligt namn!

Tobbe kom typ nyss hem också, han var ute och sprang. Jag skulle faktiskt följt med (!)  meen jag var så jävla - om man får svära i sin blogg, eh har jag gjort förut! - klantig när jag skulle gå ner för våran trappa och så tog jag ett liiite för kort steg och rev hela hälsenan! jag säger bara AAAJ!!! Så nu haltar jag. Det gör ondast i trappor eller när jag cyklar i uppförsbackar.

Aja, ska gå och pussas med min köra pojkvän nu. Detta är förmodligen sista inlägget innan jag åker så hejdå glöm inte bort mig!


JättePuss / H

Kommentarer
Postat av: julia

jag har inte glömt bort dig än (a) .. men jag har inga pengar på min mobil så jag kan svara på sms :( <33

2009-06-30 @ 23:48:20
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0