Midsommar

Jaa, dagen började med lite halvt stressande. Skulle ju ut till Julita och jobba och 20 över 11 kom Hanna m.familj och hämnade mig! Trevlig familj det är den där! hihi.

Ja jag kan ju säga såhär... Det var MYCKET lätt förtjänade pengar! pff...  Hannas och mitt jobb skulle vara att berätta för folket som dansade i ringlekarna hur de skulle dansa. Men det jobbet togs över! Vi sa nog inte ett enda ord på hela dagen, asså på scenen. Förutom räddade till hon som tog över vårat jobb. haha. Men vi sjöng lite och dansade så gott vi kunde i det lilla hörn av scenen som vi fick kalla våran egen. haha! Klovkan fyra var vi klara och så åkte jag hemmåt.

Hemma hittade jag fyra filurer som satt i min soffa och kollade på fotboll! hihi. Tobbe, Anki, Nicklas och Emma. Mina allra bästa såklart. Jag och Emma som är såååå intresserade av fotboll började laga mat istället, haha. Men Anki kom snabbt och tog över min del för jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. hehe.

Sen åt vi och hade det mysigt ett tag sen drog Emma och Anki och lämnade mig med killarna, det gjorde ju ingenting för vi klarade oss ju alldeles utmärkt på egen hand! hoho. Senare på kvällen så hittade vi hem till min granne Jacob också där massa, massa fokl var! haha!

Sen sov min älskling över hos mig, mysipys som alltid!

Ikväll blir det fest hos Emma-Pemma med Tobbe, Nicklas, Jessica, Anki, Josefin, Didrik och Emma såklart! Det ska bli jätte kul!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0