sol!

Idag vaknade jag kvart över 8! Kul jul liksom jag höll på att smälta tror jag, feting varmt i mitt rum! Så jag går upp och funderar på vad jag ska göra, så jag duschar, rakar benen och äter frukost. Klockan är 9... kul jul igen liksom så jag smsar och väcker Tobias, hihihi vad jag tycker om att väcka folk! Men jag lät honom somna om sen drog jag ner på stan.

Hittade ingenting till Sofias bröllop på lördag, börjar bli ganska ont om tid (!)

Iallafall sen fick jag gå hem ifrån stan och vet ni hur LITE skugga det finns från stan hem till mig när klockan är runt 12 mitt på dagen, nej juste INGEN!!!!! VAAAAAAARMT!!

Sen kom Tobbe hem till mig och så åkte vi ner till djulö och stekte lite! hoho, sen blev det molnigt och då åkte vi hem först till mig och hämtade grejor sen hem till Tobias, vi ska ju hem till Madde - Tobbes syster - och fira henne för hon har fyllt år! Grattis grattis.

Nu ska jag gå och platta mitt hår!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0