ååååooohhhh

Idag har jag vart med bästa Anki vi gjorde absolut inget vettigt! haha. Sen kom min älskade Tobbe också, mer händelserikt än så har inte min dag varit! haha, men det har vart skönt, har fått vara med två av dom som jag älskar mest av allt! *Tycka om*

Sen tränade jag teater, och jag måste säga att , att, den är bäst! Vi är bäst, fy fan vad bra vi är!!! Pjäsen är sååå bra, tack Jenny för att du har skrivit den, den är bäst! *Tycka om* Den går att ses nästa vecka, den 25:e, det är onsdagen om ni inte fattar det. haha, klockan 1900 på DuD i storablå. jappjapp, om ni inte kommer då, ja då missar ni verkligen något!!

Jag har ont i min rygg och nacke. *Inte tycka om*

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

BÄSTABÄSTA!!! :)

2009-03-18 @ 22:49:09
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska se...på onsdag alltså !

2009-03-20 @ 19:55:43
URL: http://lottaasplunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0