film tips!

Nu tror jag att alvedonen slutat verka för nu mår jag dåligt igen! ajaj. Jag tänkte ge er läsare (hm alla 7?) lite film tips. Har ju blivit endel filmer idag...

High School Musical 3 -
Den var faktiskt rätt så mysig, många snygga show nummer i och jag tycker att musiken är bättre i den här än i de andra filmerna. Handlingen var väl lite seg och gick kanske lite fort fram. Mycket samma sak hela tiden kändes det som. Men aja, den var helt okej och gick att kolla på iallafall.

Seven pounds -
Om man gillar tänka-till-för-att-fatta-handlingen-innan-slutet-filmer då gillar man den här, som jag skrev tidigare så fattade jag ingenting av filmen, men det klarnade liite i slutet. Men jag tycker ändå att den är lite störd och konstig. Den verkar såå mycket bättre och lättare att förstå när man ser trailern. Men det finns inte så mycket man kan göra åt det eller hur.

Nim's Island -
Den här är lätt den gulligaste fimlen jag har sett på länge! Och då menar jag det verkligen. Sjuukt gullig, jag kollade på den med min syster (eftersom jag lyckats få tag på den dubbade verisionen) och hon verkade också gilla den! Den handlar om en liten flicka som bor med sin pappa på en öde ö, dom får mat och andra nödvändigheter skeppade till sig, och det är bara de som har vart på ön. En dag så råkar pappan ut för en båt olycka och blir fast till havs, Nim söker då hjälp hos sin största hjälte "Alex Rover" som hon läst om i såå många böcker, oturligt nog visar sig Alex egentligen vara en ensam författara vid namn Alexandra som är livrädd för att gå utanför dörren.
Jag säger bara, se den här filmen!!

Smart people
- Den här förstår jag inte heller riktigt, så jag kan inte säga vad den handlar om, allt jag kan säga är att den är gryyymt tråkig. Kan vara därför jag inte fattat handlingen, för jag har inte varit så insatt eftersom den var så tråkig.

Lär se flera filmer imorn när jag är hemma. Kan bli en till ikväll också... haha!
 
High school musical 3
 seven pounds
Nim's Island!
Smart people

Puss / H

Kommentarer
Postat av: becca

haha jag har oxå sett alla dem där ;b

smart people är grymt seg och stöörd och tråkig! ;o men sevens pounds va ju bra! :) <3

2009-03-04 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0