fredag

Hej såå ledsen för dålig uppdatering! Men det har varit mycket nu ska ni veta. ujujuj. Igår kändes det som att jag knappt var hemma alls. Först så var det skola, sen så gick jag ner på stan med Martin, Jessica och Christian och åt på torino. Jag bytte om där och sen bar det av till aulan. Där började jag skriva ner var Daniel och jag skulle säga (som konfrensierer) på små blåa kort (som jag klippt själv, haha). Sen var det dax att öva med ensemblen också.
Klockan 1900 började konserten, eller först var det någon gubbe som informerade en j*vla massa. Sen satte vi igång! Jag måste säga att det gick jävligt bra, förutom att sjunga i ensemblen, uschuisch det lät så falskat!  ojoj, plus att vi inte syndes, för vi hade inget ljus på oss. Juste, min mic var inte på heller, så jag hördes inte...

Jag fick iallafall höra massor sen efteråt att jag var jätte rolig och bra som konfrensier, det var lite kul. Eftersom jag inte alls menade att vara rolig eller nått, men jag gjorde kanske bort mig lite då och då. haha.

Idag så hade vi nationella prov i engelska, jag hade alla delarna idag, först läs förståelse 0810 sen hade vi hörförståelse ungefär vid 10 kanske. Sen 1100 hade jag rast i två timmar och en kvart, då följde jag med Tobbe, Anki, Angelica, Emma, Nicklas och Olivia hem till Olivia och kollade på ice age, vi hann inte kolla så mycket för dom började tidigare än mig.

Efter skolan förljde jag med Anki och Didrik ner på stan, köpte godis senså skulle Didrik äta. Några minuter efter att Anki hade gått så kom Jessica och vi satt och pratade en stund tills jag var tvungen att gå till bussen, sen när jag kom hem började jag skriva so:n den har jag suttit och skrivit på vääldigt länge nu, och ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vad jag har skrivit okm... hoppas bara att jag har gjort det jag ska, för nu är det försent att ändra sig nämligen! (jag har skickat den till min lärare...)

Nu ska jag göra mig lite i ordning för jag ska snart hem till Evelina och träffa massa kul folk och äta mat och vara social! Ska bli riktigt skönt, men först ska jag nog ta alvedon eller ipren för min mensvärk, ajaj! haha

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0