fredag

ojoj, det här har vart en seg dag! Jag har nog hållt på att somna på alla mina lektioner idag (alla 4)... jappjapp, sen efter skolan skulle Becca och jag hämta klass tröjorna,. ojojoj!!! JAG TAR ALDRIG HAND OM NÅGOT SÅNT HÄR IGEN!!! Fett jobbigt... Allt blev typ fel, asså inte med tröjorna men aah det var massa problem och vi fick ringa massa och görsch...

Men nu har vi dom! Det är bara ett litet fel, som jag INTE tänker avslöja här, det är bara några få som vet om haha! Men aja. Puss på tröjorna jag älskar dom!! Har inte prövat byxorna än men det får jag väl göra snart, jappjapp.


Så här ser baksidan ut, jappjapp. *tycka om!!*

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, vila min stackars rygg... Pederfilen är ju aldrig i skolan så att han kan kolla på den! *morr*

saknar min Tobbe, har nästan inte träffat han på hela veckan känns det som, aoao,. inte bra. puss på han!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0