fredag eller ah torsdag

Som ni märkte blev det inget inlägg igår, men jag kan berätta lite vad jag gjorde. Var i skolan, där hände det inget speciellt. Vad jag kommer ihåg idag iallafall. haha!
Sen var jag med Anki och Didrik på stan en stund och vi åkte ner till duveholms hallen för Didrik skulle fotograferas med handbollslaget, så medans deras lag fotograferades så satt Anki och jag och kollade på något dåligt handbollslag (jag antar att jag inte ska säga något, men jag kan ju skylla på att jag aldrig i mitt liv spelat handboll!)

Sen åkte jag Anki och Tobbe buss till laggarhult och Tobbe åkte hem till sig och Anki och jag gick hem till mig och åt mat. Sen åkte vi till tallåsaulan för att kolla på musikklassarnas informationskväll där några av våra vänner skulle spela i sina ensemble grupper. Det var väl lite tråkigare än vad vi tänkt oss kanske, ja. haha!

Sen gick vi och skulle hämta min cykel, men jaa, den hade punka så vi fick gå hem med den, men det var mysigt och kallt. menmen. Vi kom hem till mig och började pumpa luftmadrassen som Anki skulle sova på. iiiiiiiiiiiiihooooooooohiiiiiiiiiiiiihoooooooooooooooohiiiiiiiiiiihooooooooooh seriööööst hatar ljudet! haha!

Jag hade iallafall en mycket trevlig dag igår!

Nu ska jag gå och sminka mig.
Puss / H

Kommentarer
Postat av: aaaaaanki :)

du betyder massa för mig, jag älskar dig hanna <3



2009-03-12 @ 20:55:20
Postat av: Anonym

du betyder massa för mig, jag älskar dig hanna <3



2009-03-12 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0