fredag

Dagen idag har varit riktigt soft, jag och Johannes stod på dazzet hela dagen (vår skolas uppehållsrum) vi tog en lååååång lunch, haha, kanske lite för lång... hehe, jaja. Sen efter skolan åkte jag hem till Tobbe med Tobbe och Nicklas. Vi gjorde absolut ingenting förutom kolla på tv och skratta åt allt för dåliga skämt. haha!

Nicklas och jag cyklade hem ifrån Tobbe typ, hm, 1800? Ja men typ, och haha det gick ju nästan fort. Vi var skaapligt trötta. Men men, sen kom jag hem och så lagade jag mat till mig själv, för mamma och bruno är ute och äter och kollar på bio.

Tobbe kommer hit snart, om typ en timme eller något, då ska vi mysa.
jaja, jag hör av mig senare eller imorn!


"Gör som kineserna"
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0