godmorgon!

Hej och godmorgon, asså jag är as trött idag,och mitt hår ser förjävligt ut! Fyfaan, asså,. det ser ut såhär hela tiden, jag har hur kluvnatoppar som hellst! Plus att jag har jätte mycket utväxt, och då menar jag JÄTTE MYCKET utväxt! Visst det syns knappt,. men asså, jo det gör det, bara att min orginal hårfärg är nästan lika dan som den jag färgat fast,. mindre brun....?

Usch, jag orkar inte skolan! Jag struntar i vilka jag träffar, jag orkar inte!!! Vi har äckel so idag,. och matte, vem FAAAAN orkar ha matte en måndag?!?! och, och, och vi har idrott!! jag har fan gett upp hoppet om ett vg i idrott,. Kommer fan aldrig hända, jag kan lika gärna sluta vara med,. Jag vet att jag ändå kommer vara med trots något jag säger,. men ändå!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0