haha!

Vem kunde ana att jag skulle klara mig så långt? Haha, vi hade ju biptest i skolan idag, på idrotten ,. Då ska man springa/jogga fram och tillbaka på en 20 meters sträcka sen så ska man tajma (fint svengelskt ord tycker jag) så att man är på ena sidan när det piper! Sen så går det fortare och fortare! Det var ungefär 6-10x20 per nivå. (tempot ökar efter varje nivå) och jag klarade 9,1!!! Jag menar jag tränar aldrig, ALDRIG!!
Jag var sist kvar av tjejerna! Det var jag, Clas, Johannes, Martin och Christian kvar i slutet, sen så typ dog jag för jag fick ingen luft! Då kände jag att det var dags att ge upp! haha. Men vi som var kvar så länge vill köra igen! jappjapp, vi fick värsta ruschen av att göra biptest!

Sen så har det inte hänt så mycket intressant idag, jag var på bibblan med Johannes, Linnéa och Martin och vi skulle plugga men så kom Anki och Emma så gick jag och pratade med dom istället.

Ikväll kommer nog Anki hit, det tycker vi om!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0