kallt!

Det har varit en helt okej dag idag, åkte ner på stan vid halv tre och träffa Anki sen gick vi och hyrde film, the hottie and the nottie tror jag det hette. Sen gick vi hem till Tobbe och kollade på den, sen bar det av till väster och kolla på när Ankis volleyboll lag spelade match där träffade vi Angelica också. Trevligt, trevligt. Vid typ 20 i 7 var jag och Tobbe jätte hungriga så vi sa att vi skulle gå i förväg till pizzerian och beställa maten och så kunde Anki och Angelica komma sen. haha.
Vi gick till tropicana men de stänger tydligen kl 1800 varje dag, störande så vi gick till maistro istället. Anki och Angelica kom precis när maten var klar sen så blev det att stressa i sig maten för vi skulle vara och kolla på for you klockan halv 8,. ajaj. När vi ätit klart så sa Tobbe och Anki att vi skulle springa, yeey,... haha., inte världens bästa idé, vi orkade inte så långt men vi kom en bit fram iallafall. haha!

Sen kom vi dit precis i tid, grattis till oss. Vi gick in och satte oss och kollade, jag måste säga att gladiatorerna var bäst! (orkar inte förklara men det var jävligt roligt!) Sen var det bra musik också, kul att kolla på men jag måste nog säga att förutom gladiatorerna så var allt bättre förra gången.

Efter for you gick vi en trappa ner där det var café där socialade vi oss och brottades i sumo dräkter, haha! Det var fett kul! Sen gick Tobbe, jag och Anki och träffade Emma sen stod vi och socialade oss med henne en stund och så kom det en as full snubbe som började prata med oss, han var as rolig. haha
"hur gammal är du? 94:a?!"
"nej, 95:a, neej! 93:a menar jag!"
haha, Tobbe i ett nötskal *puss*

Sen gick jag hem i kylan, frös som en ko på grönbete i alaska och gör fortfarande! ujujuj...

Imorn är det teater! (<3) sen ska jag med Anki och kanske Emma ner till duveholmshallen och kolla när Tobbe och dom spelar handboll!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jooo! :D, hon är sig själv, har inte den självklara rösten, moch det är det som är så bra!, jag är trött på orginella röster. Visserligen kommer den väl inte passa i Europa, eller jao, det vet man ju inte. För det är ju alltid något annorlunda som vinner, men men! Jag gillar henne iallafall :)

2009-03-08 @ 10:30:29
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0