lördag

hejhej, japp mycket att tänka på nu, helt snurrig och förvirrad känns det som. Men ja, det blir nog bättre. Hoppas jag.

Idag ska jag va med Tobbe och Anki sen på kvällen ska vi på en föreställning i kyrkan som heter for you, det brukar vara as bra! Sen är det café efter det också, så det blir roligt med massa roligt folk och så! yeey.

Har kommit på att jag MÅSTE plugga lite so, men jag har inte grejjerna hemma, ajajaj... Vi ska skriva en "uppsats" som ska vara klar på måndag, och vi kan säga såhär, jag är INTE klar på måndag, men jag är inte i skolan på måndag heller så jag klarar mig nog. Men i och för sig så hatar min so lärare mig, så jag kanske inte klarar mig ändå. Man får ju hoppas...

Nu ska jag gå och äta frukost, haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0