söndag!!

Hejhej

Klassfestern igår vad faktiskt mycket rolig! Även fast jag inte var där så länge, jag ch Johannes gick dit vid typ, 20 och sen så var vi där och siocialade oss med lite folk och sen så vid 23 gick vi hem igen. Då följde Linnéa och Becca med oss. Sen så låg vi och kollade på film och sen så somnade vi vid typ halv 2, 2. Det var as varmt för jag låg precis vid den öppnaspisen... haaaaa... menmne, Linnéas buss gick klockan kvart i 10 dagen därpå (alltså idag) så vi gick upop kvart över 9 och jag och Johannes följde med Linnéa medan Becca gick hem till sin mormor och fortsatte sova. haha!

När Linnéa åkte hem gick Johannes och jag och åt frukost på McDonalds... haha, vi var typ helt döda. Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och mår dåligt i min ensamhet... ajajaj

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0