lörrelördag!

tjoliloli!
Evelina och jag och Emil vaknade imorse vid typ eh ah när evelinas mobil ringde,. men eh ah Emil och jag lyckades somna om igen och jag tror att Evelina gick upp... Sen väcktes Emil och jag 20 över 11 av att min far ringde,. det är jätte kul att vakna av "endel skriver böcker endel bygger hus endel gör musiiik med toner iiii"... eller inte!
Men men vi går upp och äter hemsk pizza frukost, usch vad jag inte tycker om frukost...

Pappa kom och hämtade mig runt halv 1 kanske så åkte jag hem och duscha,. skööönt!

Försökte hjälpa mathilda att installera "the sims" på hennes dator, men det gick inte för hennes dator är nog från stenålder eller något för jag fattade inte ens hur man öppnade den! Då kände jag mig lite, hm, vet inte,. modern? Eller jag vet inte,..

Haha, nu sitter jag och diggar smurfhits för fullt! asså fy fan vad bra musiksmak man hade som barn! Så jääävla bra! diggar't stenhårt!

Tobbe och Anki kommer hit sen och gör mig sällskap. Mysigt värre, skojjar inte!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: aa

förlåt för att jag inte kom i går, var sjukt trött, :/ plus att jag är sjuk i dag :( hatare! älskar dig vännen min <3

2009-03-15 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0