måndag

Intagningsprov idag då. Det var fett kul!! Men ändå ganska nervöst. Först gjorde vi en massa inprovisationsövningar och det var mycket skojj.
Sen fick vi gå ut och fika och vänta på att vi skulle få gå in och läsa våran hemma tränade monolog/dikt plus en intervju. Det gick också bra tycker jag, läste kanske monologen lite för snabbt, men jag satt vändningen as bra. Fick t.o.m lite skratt där! (det tar jag som ett bra tecken) Sen satt jag och väntade på Jocke och Linus hur-länge-som-hellst! Kändes det som. Sen gick vi och Anton ner till MAX och åt lite lunch, mmh. Sen gick jag tillbaka till de geer för att vänta på Linnéa (som gjorde intagningsprov på bild) Sen följde jag med henne och åt.
Vi tog även en sväng förbi vila för att kolla på "min" klänning! hehe.

Min pappa var lite seg så vi kom inte med halv 5 bussen som vi hade tänk oss, så vi kom en och en halv timme försent till musikalen, inte så kul. Men aja, vad kan man göra liksom?

Kommer hem får frågan hur gick det? hur mår du? Svarar bra och vet inte, dåligt tror jag.

Jag vet fan inte vad det är med mig, jag är bara så, så jävla nere. Orkar fan ingenting, orkar knappt ens andas, skratta eller tänka...

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hoppas det går bra och att du kommer in! Det förtjänar du!

2009-03-11 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0