måndag/tisdag

Hej, igår hann jag inte sitta vid datorn ett dugg. Var i skolan, det var ganska soft. Var inte med på idrotten för jag gick till Peder och kollade min rygg och nacke. Så jag fick något görsch som jag ska massera in i ryggen, sen så sa han att jag skulle gå till en hudläkare med min soriasis. Jappjapp, så ni ska jag göra det någon dag.

Efter skolan gick jag till kulturskolan med Linnéa, Martin och Johannes. Det var lite kul. Sen var det musikal och det var jätte kul, ah iallafall när vi skulle ta bilder! Haha, vi var så seriösa. Jaaaaaa.

Efter musikalen gick jag och träffa Tobbe, sen så var jag hos honom och myste till ungefär klockan 22. Det var så mysigt, jaaaa.

Idag så har vi ingen mentorstid, det är därför jag sitter och bloggar nu på morgonen, sen har vi idrott, ujuj jag vill inte, jag tycker verkligen inte om idrott!! Sen vet jag inte vad som mer händer idag, jag ska nog göra so läxan som vi har tills på fredag idag, får se om jag hittar någon som har lust att hjälpa mig. hihi jaaoo
Sen ikväll är det Desperate Housewives! JAAAAA TYCKA OM!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0