nejnejneeeej!

Jag vet inte vad jag ska säga om hur jag kommer se ut i musikalen,... Nejnej säger jag bara! NEJ NEJ!! Jag tycker inte om peruken, och verkligen inte mustachen,. men men,. Jag har ju halvt lovat en bild så här har ni den.


Japp, ska ju spela MR. Mushnick.. En gammal, tjurig gubbjävel,. haha! Jomen det blir väl ganska bra, om "håret" på peruken blir hel färgat ist för så som det är nu, lite halvt sissådär.
Om ni inte fatta det så är vänstersida av mitt ansikte inte sminkat, bara lite foundation och puder typ. haha!

Men men,. jaa..

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

MAAAHH!!! Jag dör!!! Jag dör!!! Jag dör!!! DET ÄR HELT SJUKT!!! JÄKLAAAR!!!

2009-03-17 @ 23:14:12
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Cissie

Min dotter hörrni allihopa! MIN dotter! Som är så snygg, ja, ja, hon har väl att brås på...fniss!!

2009-03-18 @ 17:53:04
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0