Nu är det inte kul längre!

Japp, idag har bara bestått av film. Riktigt skönt men otroligt tråkigt...Idag kollade jag på Imagine you and me och picture this, det var två hyfsat bra filmer, lite konstiga men vilka filmer är inte det nu för tiden?

Sen åkte jag till musikalen, det var jobbigt. Jag var inte med så mycket men det var ändå jobbigt att vara bland allt folk, att vara trevlig och social. usch, jag är verkligen sjuk, ska nog inte till skolan imorn heller.
Åkte buss hem också, då var Tobbe där och snacka om att jag blev glad. Seriöst han är den bästa människan på jorden just nu, han får mig verkligen att må bättre och det är skönt. Även om det inte var en lång stund så var det mycket trevligt och vi får se om han blir sjuk nu, hehe.

Nu ska vi se om jag kan äta något, har inte haft någon aptit idag så det har bara blivit en bit nötkolakaka idag.. ajaj

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0