onsdag

ojoj, idag har jag kännt mig effektiv! En väldigt ovanlig känsla hos mig. Men jag känner iallafall det, skolan idag gick bra. Vi fick tillbaka våra hemkunskapsprov idag, och jag fick 21/23 och det betyder MVG ! tjuhuu! skapligt glad blev jag.

Efter skolan var jag med Tobbe (<3) älskar honom, han är bäst i helva världen. Jappjapp så är det, sen gick jag till teatern och var effektiv där med, ujuj.

Sen blev det hem och äta lite toast med apelsinjos. mums! maha maha. Sen satte jag mig här och skrev no:n, och jag säger bara är man trött så är man. Det slutade med att min berättelse handlade om en potatis som hette Olle och ja, sen skrev jag det jag och Daniel ska säga imorn på vårkonserten, eftersom vi är konfrensierer. Känns bra att ha det klart.

Menmen, jag ska ha på mig Ankis fina blåa kjol imorn, yeey, älskar den! jappjapp, jag känner att jag går på speed här,. ohohohooo

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Potatisar som heter Olle är dom bästa potatisarna. Det har jag alltid sagt!!!

2009-03-12 @ 22:06:22
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0