onsdag

Började dagen idag med nationella i engelska C, jappjapp, för er som inte vet så är det skriftliga delen. Det gick bra, det var otroligt lätt, men jag vet inte om jag får så bra på det men skriva är inte svårt, alltså fantasin är det ju inget fel på. haha. Jag skrev i en halv timme, eller nej, 20-25 minuter. Sen var jag klar, läste igenom allt minst 10 gånger, så om det är något tydligt fel så har jag total missat det! haha!

Efter det har dagen vart rättså soft, eller ja det kan bero på att jag inte orkade göra så mycket idag. hehe.

Nej nu ska jag gå och packa hela väskan tills ikväll, jappjapp ni kommer väl och kollar? Grå själ under vit snö, ett drama om ungdomar och hur man ska se ut och eller ja hur alla ungdomar idag inlindas i tankar från andra hur man ska vara/se ut för att vara rätt. Den är jätte bra, tycker jag då, hehe. kl 1900 på DuD i stora blå. Jappjapp!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0