onsdag

Jahaapp, två prov idag då. Fick totaaaal hjärnsläpp på no provet, känns inte alls bra. Blev massa fel och ujujuj... Men hemkunskapen gick as bra (SCORE!) vad jätte lätt, sen lagade jag mat till Christian, haha det tyckte han var gott! Fick också reda på att jag har ett vg+ i hkk, kanske kan bli mvg, man kan ju alltid hoppas liksom!

Vi hade ju då väääldigt lång lunch idag, för vi hade inget språk. Så jag, Linnéa, Evelina och Bea gick ner på stan och keeeeekaaa. hehe, ja men jaa. Det var gott.

Hade uppspel idag med askungen, igen, fast på biblioteket denna gång. tjuhuuu, det gick bra men den är lite trist att köra, men ändå roligt att se allas reaktioner när man heltplötsligt på några sekunder har bytt om från städkläder till värsta "disco" outfitten. haha!

Sen tillordnade jag och Emil ett "studiebesök" på gottoteket, haha! Eller ja, vi gick dit och köpte lite gott och sen gick vi till teater träningen. Det gick också bra, och alla vet nu att jag ÄR dålig balans, eftersom Jocke lyckades kasta mig över halva rummet iprincip.. haha!
Sen körde jag min monolog som jag då ska läsa på intagningsprovet till de geer för Jenny och Evelina och de tyckte att det var skit bra. Sånt blir man alltid glad över att höra!

Imorn ska jag leka med Anki, sen ska hon sova här ska bli sååå kul! <3

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

JAAA!, en stor fett kisssss!! :) <3

2009-03-05 @ 13:14:26
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0