sjuk är inte kul att va, nejnej

Asså fy faaan vad dåligt jag mår, jag har suttit och kollat på film mest hela dan och pluggat lite mindre än vad jag skulle behöva egentligten. Jag har ju som sagt, no och hemkunskapsprov veckan som kommer. Men jag stannar hemma imorn och pluggar lite då också.
Det ska blir skönt att vara hemma, jag tror att jag klarar mig jag har 6 liter kola och en nötkolakaka... hihi. Kommer nog inte ha någon aptit för jag är ju sjuk men jag kan ju kolla på den iallafall ... haha jag vet inte ens vad jag säger, är helt borta i huvudet! Plus att min röst är nästan helt borta nu, ajaj.. Den kommer och går som, som,. ja jag kommer inte på någon bra jämförelse just nu men jaa.

Sitter och kollar på "seven punds" jag är riktigt besviken på den, för jag trodde den skulle vara gryyymt bra, men jag fattar ärligt talat ingenting av den. Den är helt osammanhängande. Jag rekomenderar den INTE.  Får se om jag har någon rolig film som kan pigga upp lite istället!

Är också på grymt mycket mys humör, men jag är ju sjuk så jag känner att jag ska hålla mig på avstånd från folk. haha

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0