so fucking bra dag!

okej, dagen börjar med sovmorgon, vem gillar INTE det liksom!

Sen åker man direkt till stans bio och ser på en ganska bra film, den hette något på F och var på tyska, den handlade om andra världs kriget och massa.

Sen lunch.

Efter det hade vi kör, so och svenska, vilket idag var ganska softa lektioner! På so:n fick vi även tillbaka våra konflikt uppsatser, dr fick jag VG- vilket jag är helt nöjd med, för jag suger på so och jag var ju mitt i min depp period när jag skrev den så jag gav inte alls 100% på den!

Sen ner på stan med Martin, Johannes, Linnéa, Jessica och Christian och äta pizza, ja Christian åt inget för han åkte hem och Jessica åt lite av Johannes.

Sen gick jag och reklamerade min väska som har gått sönder för andra gången! Förra gången fick ja ju en gratis väska plus min egna väska lagad (den nya väskan har nu också gått sönder!!) Idag fick jag behålla väskan och få pengarna tillbaka! Det är 445 kr extra att göra roligt för, tackartackar!

Sen musikal på cosmos, mycket kul att vi får börja där, det gick bra och sen. Sen ringer pappa och berättar att jag har fått ett brev från De Geer med mina intagnings poäng i!!!!! Som högst kunde man få 320, och ja DET VAR PRECIS VAD JAG HADE DET!!!!! Snacka om att jag blev glad! Jag är fortfarande jätte glad! Jocke och Linus fick också fullpott, mycket trevligt!

Nej nu ska jag gå och äta något. MEN JAG ÄR FORTFARANDE GLAD!!!!!

STOR JÄTTE PUSS / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

GRATTIS OCH TILL OSS!!! ;) pusss <3

2009-03-30 @ 20:20:32
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Sjuuukt begåvad... Sjuuukt begåvad... ;D

2009-03-31 @ 13:52:28
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0