söndag

Hej
Det var ingen teater idag så jag sov ut på riktigt idag, har typ sovit hela dagen!
Jag har hjälpt syrran att spela the sims,. eftersom det inte gick så bra igår,. hennes hus brann ner och alla gubbarna dog! hahaha,. sure hon är 7, kanske är lite svårt,. men det gick bättre idag!

Vi hyrde en film sen idag också, "den magiska leksaksaffären" den var inte så bra, väldigt barnslig,. då tänker ni som känner mig säkert,. ååh passar ju dig perfect,. men den här var för, och så ,. och massa,. med helt aah nej jag gillade den inte så mycket,. även om den var lite gullig. hihi

Imorn är det skola igen,. ujujuj orkar verkligen inte,. får väl tänka på vilka jag träffar,. ja det hjälpte faktiskt, jag gillar skolan, om jag får träffa mina vänner ,. jappjapp,. så är det

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0