söndag

Ja idag har varit en seg dag. ujuj inget roligt väder inte! Vaknar av att Anki smsar mig och frågar om vi ska gå djulö rundan,. jag bara heee???,. neej.. haha men jag kunde ändå inte, det var bara ca 1 och en halv timme tills teatern börja. Men jag gick ner och satte mig vid datorn en stund. När klockan var halv 1 så tänkte jag att jag kanske skulle börja fixa mig i ordning och klä på mig lite (bussen gick 1) Men jag hann till bussen så jag blev lite stolt, jag gick och klämna in filmen jag och Anki hyrde igår och sen gick jag till teatern.

Teatern idag gick väl sådär, var inte riktigt på humör. Vädret sög och jag var allmänt deppig idag. ujujuj. Sen efter teatern läste jag min monolog för Jenny och jag satte den riktigt bra. Vi får hoppas att det går lite bra imorn.

Sen åkte jag hem och vilade en stund skulle ner till hallen vid halv 6 och träffa Anki. Jag tvingade Bruno att skjutsa ner mig och så gjorde han det (vid det här laget hade det börjat snöa också, jippie!) Sen satt jag och Anki och socialade oss med Marcus genom hela matchen eller ja Anki gick efter ett tag för hennes buss gick. Så  då fick jag sitta där med Marcus och vara social. Jag var väldigt trött och ganska off men jag kände ändå att jag fattade större delen av matchen haha! Dom vann iallafall. (kanoners) Sen väntade jag på att Tobbe skulle bli klar, och han var ganska slow men aja, när han kom ut så fick han sina vantar och så pratade vi en stund sen var jag tvungen att åka för min pappa stod och väntade på mig, hehe.

Usch, imorn så går bussen till Norrköping klockan halv 7, ujujuj, tyck synd om mig!!

puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0