tisdag

usch, jag mår inte bra idag heller, jag är nog stressad. Skolan idag sög, mer än vanligt. Jag tror att jag skrattat 3 gånger eller nått. Jomenvisst det är ju ungefär vad jag brukar, not!

Vi hade "genrep" idag på kören också inför våran vårkonsert vi ska ha på fredag, då ska jag medverka i kören, vara konfrensier och sjunga med våran ensemblegrupp. Inte så pepp, men i och för sig vad är jag pepp på just nu?

Det ända jag vill göra nu är att träffa Tobbe, men jag måste plugga som in åt helvete. usch usch USCH!!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jessica

vi hade kul på kören gumman :)<3

2009-03-10 @ 20:44:49
Postat av: Anonym

vi hade lite kul på kören gumman :) <3

2009-03-10 @ 20:45:52
Postat av: Thomas

Lite reklam...

Söndag 15 mars kl 14



Teaterföreställning, Sopsortering, av och med Mittiprickteatern.



I denna kabaré ser vi på tonåren med en upptäcktsresandes ögon. Den främmande kontinenten där vi alla har varit. Som i en spegel, en skrattspegel, beträder vi denna spännande kontinent med vårdguiden i bakfickan. Att vara tonåring har stora likheter med att vara hemlig agent; man har ett hemligt språk, egna mötesplatser, det finns en uttalad hierarki och man är ständigt rädd för att bli avslöjad. Föreställningen vill förmedla lust och hopp – livslust och framtidstro, glädjeskutt och jämfotahopp.



Manus: Ensemblen Regi: Thomas Oredsson Skådespelare: Henrik Gustavsson, Lennart Gustavsson, Ulrika Hansson, Magnus Munkesjö och Eva Welinder.



Ålder: från 13 år Entré: 20 kr/st



Samarr: Katrineholms Teaterförening

2009-03-11 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0