Tisdag

ååh, det var skönt idag,. vi hade sovmorgon för vi skulle bada på morgonen,. så jag fick sova längre idag,. eller ah lite längre iallafall. haha. Sen åkte jag buss till duve och väntade på Alexander (våran idrotts lärare)

Sen simmade vi bara 8 längder för vi skulle livrädda sen, det gick faktiskt jätte bra, eller ah Hanna höll på att dränka mig en gång, men annars så gick det bra,. Sen så gick vi upp och jag måste säga att Hanna och jag var skit snabba! Vi duscha, bytte om, föna håret, sminka oss (eller ja jag sminka mig) och tog oss till skolan på en halv timme!! Helt otroligt!

Sen hade vi No där vi fick skriva lite om kolhydrater, socker,. och ja jag tror iallafall det var det,. haha! Jag känner att jag var lite off, men när är jag inte det liksom!

Sen hade vi musik och så satt vi och ratade om intervaller, det var bra för jag behövde lära mig det lite mer, men nu tror jag att jag kan det! yeey!

Sen på svenskan idag så satt Evelina och jag och försökte skriva ner vad Jan Levenhaupt hade sagt i våran intervju som vi hade med honom förra veckan? Ah vi intervjuade honjom för att vi ska skriva en bilaga till Katrineholmskuriren om "rotaty konserten" Vi i min grupp skriver om själva rotary och då intervjuade vi honom för att han är "presidenten" på rotary backa i stan.
Jag måste säga att det var mycket svårt att tyda vissa saker av det han sa, haha! Plus att vi konstaterade att jag fått någon släng av dyslexi! haha, jag kunde inte stava någonting! Jag blandade ihop bokstäverna och tappade bort bokstäver och ojojoj vad vi skrattade åt det! haha!

Men men sen så fick jag skjuts av Bea (som förövrigt fyller år idag ) en bit hem och vi konstaterade att det är mycket vårigt väder ute idag! ÄNTLIGEN! haha, visserligen så regnade det imorse, men nu lyser solen och himlen är blå, då kan man ju inte må dåligt! Så känner iallafall jag!
När jag hade kommit hem så städade jag mitt rum, och jag blev rent utsagt äcklad av hur det såg ut där, nu är det bättre! Mycker bättre! haha,.

Ikväll klockan 7 ska jag till hud&hår och fixa smink och frisyr till musikalen "little shop of horrors" som jag ska medverka i i maj,. Så nu ska vi se hur jag ska se ut,. jag ska iallafall ha hemsk peruk och äcklig mustach,. menmen, det är bara bita ihop och ta en bulle! Lägger kanske in bild ikväll på hur jag kommer se ut! haha.

IMORN ÄR DET INGEN SKOLA! YES! Ska kanske vara med Anki då, om hon är frisk, saknar henne! Får se om jag träffar Tobbe någonting också, jag har iallafall bestämt mig för att jag kanske ska äta lunch hos farmor! mysipys.

Nu är det bara alla vårblommor som saknas! Man har sett snödroppar och några tecken på krukus, men jag vill ha vitsippor och tussilago!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0