tisdag

Idag har jag varit ovanligt glad, och jag brukar vara glad i vanliga fall! Men idag var jag massa glad! hihi.

Skolan gick lätt och det är ju ett stort plus. Kan vara för att påsklovet närmar sig, bara 3 dagar kvar nu! OOOHYES!
Trysil med massa trevligt folk! YES! Haha, jag kommer nog dö. Emma frågade mig idag om jag hade tänkt åka med hjälm, jag konstaterade då att det ska jag nog, om jag inte vill dö! Jag ramlar ju i spökbacken, hur ska jag då klara backarna i Trysil?! hihi, aja, det ska iallafall bli mycket roligt! Becca sa idag också att de har rea på godis nästa vecka på coop, då får man ladda upp inför resan, för i Trysil kan man ju knappast köpa något. Utan att bli helt pank menar jag!

Hittade fina nya skor idag också! tag 3 betala för 2, så jag fick 3 jätte fina skor för 198 kr!!! ÄLSKAR BELL'S mhmm!
Ska ta kort och lägga in så får ni se, har kameran i skolan idag, tog lilla väskan och så hade jag massa grejer som skulle med hem! ajaj...

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0