tisdag

Asså, nej, jag mår inte bra. Jag är bättre med förkylningen och allt sådant nu. Men det är något som inte står rätt till med mig just nu, jag mår skit dåligt jag skrattar väl och så men jag känner mig helt jävla deppig och orkar inte med någonting!! Fan jag är helt trött på allt och alla känns det som. Finns typ bara några personer som jag står ut med just nu, jag är anti helt enkelt... förlåt för det, ska ta reda på vad som är fel och försöka bättra mig.

Just nu sitter jag och diggar smurfhits, yeeeeh. Ska laga lite mat också, chicken en chiladas (eller hur det nu stavas) blir det idag, det är jag expert på. haha.

Ikväll är det desperate housewives!!! Som jag har längtat, äntligen!!
Men hör av mig ikväll.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0