torsdag

Jag tycker att veckorna går way to slow! Jag vill ha påsklov nu ju! Men det är en hel vecka kvar!! fan.

Igår hade vi premiär på grå själ under vit snö, det gick as bra, en applåd till oss! Det var såååååååå mycket folk! Emil och jag konstaterade att om vi skulle börja ta inträde, typ en tia, så skulle vi tjäna massa pengar, då fattar ni att det var mycket folk! Jag var otroligt nervös! Jag brukar aldrig vara så nervös när jag spelar teater, men igår var jag det. ujuj

Idag har iallafall varit en soft dag, har inte gjort så mycket. Vi var på konsert i duveholmsaulan och kollade på 4 finnar som spelade munspel, det var as häftigt dom var såå duktiga! Men inte min musiksmak direkt, jag har hittat dom på YT så enjoy!

Munspelsspelande finnar!


Jaja, efter skolan så var några av oss kvar och sydde väskor, det blev 4 nya klara, jappjapp! Det är iallafall 400 kr till klasskassan! yes! Fast vi har ju också typ 2300 till att lägga i klasskassan som vi får tillbaka efter att vi klaga på vårat feltryck på tröjan! 100 kr per tröja, om inte mer! KANON!

Nej nu måste jag nog skriva klart SO:n,. helvete, jag tycker inte om skolan! Ska bli så skönt med påsklov, då blir det ju trysil också!! LÄNGTAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0