torsdag

Idag, ja vad kan jag säga om idag, jag kommer inte ihåg så mycket... Jag har inte så bra minne, det är därför jag bloggar, så att jag kan komma ihåg vad som händer i mitt liv. haha. Jo vi hade ingen musik idag så jag, becca, evelina, emelie och hannam gick ner på stan för att äta eller ja dom skulle äta, jag hade inte pengar till det så hehe, men vi gick iallafall till maistro!
Mycket gott bröd har dom där, jappjapp!

Vi fick även tillbaka nationella i engelska idag, eller vi fick kolla på dom.. ujuj, jag blev inte nöjd... Men, jaa, det är bara att ta en bulle och bita ihop, jappjapp!

Ikväll, då, då är det föräldramöte, och då ska vi bestämma vart vi ska åka på klassresa, huhu. Jag orkar inte, faktiskt, men Becca har bakat vaniljbullar som vi ska sälja, och jag ÄLSKAR deras vaniljbullar, moahaha, gottgott!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Cissie

Skrutt! Glömde smaka på bullarna! Har hon nån kvar, tro?

2009-03-19 @ 23:09:18
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0