VA FAN!!

VART TOG VÅREN VÄGEN?!?!?! VA VA VAAA?!?! Jag som invigde solglasögon säsongen idag, helvette! Vädret tyckte tydligen att det var för tidigt så det bestämde sig för att börja snöa..... FAN! ursäkta...

Idag hade vi genrep på teatern, det gick faktiskt jätte bra! Och min scen 6-½ är såå grymt snygg, eller det tror jag,. det måste den vara asså,. aah,. fast den blev liiite annorlunda än vad jag trodde,. och har lite annorlunda kläder än vad jag trodde,. hehe,. kommer ni och kollar så fattar ni nog vad jag menar!

Sen var jag med Evelina, vi kollade på Desperate Husewives som vi missade i tisdags och så pratade vi. Jappjapp.

och nu snöar det,...... JAG TYCKER INTE OM DET OKEJ!!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0