vår!

åååh, nu är det vår, hoppas jag! Solen lyser och det är plusgrader ute! hihi, jag gillar våren, för det betyder att det snart är sommar! YES!!!!!

Har räknat ut att det bara är 2½ veckor kvar till påsklovet! ååh, gud vad jag längtar!
Ska ju till Trysil och åka skidor! Det ska bli massa kul, även fast de flesta av dom som åker med är kristna, eftersom jag ska åka med kyrkan. Så tror jag det kommer bli jätte kul! De kristna kommer väl ha en massa gudtjänster och sånt, och det vet jag inte om jag kommer kunna delta i, för ja jag är inte de minsta troende,. Som tur är så har jag flera som inte tror på gud med mig på resan, så jag klarar mig nog! haha

Så här kommer mina veckor se ut frammöver, om jag har räknat rätt!
v.12 skola som vanligt
v.13 skola. (föreställning av "grå själ under vit snö")
v.14 skola.
v.15 påsklov och Trysil!
v.16 måndagen ledig, resten skola
v.17 tror det är en helt vanlig skolvecka...
v.18 skola som vanligt?
v.19 dubbel musikalvecka, "little shop of horrors" och skolmusikal
v.20 skolmusikal
v.21 rotary konsert!
v.22 skola?
v.23 tjeckierna kommer...
v.24 skolavslutning och sommarlov!!!

Sen är det massa lagdagar och goijs som inte är inräknat här för jag vet inte vilka veckor dom är i. haha
Det är inte sååå mycket om man tänker det såhär...

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0